Medlemskontingent 2018

Du kan betale kontingenten for 2018 med kort via Min side, som e-faktura eller få tilsendt faktura som pdf på epost eller i vanlig post. Husk at hvis du skal endre medlemskapet ditt, må du gjøre disse endringene FØR du betaler medlemskontingent - det blir da utstedt ny korrigert faktura.

 

I starten av 2017 ble medlemmer som hadde registrert epostadresse, eller mobilnummer, til medlemskapet sitt forespurt om de ønsket medlemskontingenten på e-faktura i fremtiden.

Dersom du valgte e-faktura i 2017, vil du i januar 2018 få en e-post eller SMS fra varsel@efaktura.no. NKK understreker at dette ikke er en avtalegiro – du må aktivt inn og godkjenne fakturaen i nettbanken eller mobilbanken for at den skal bli betalt. 

Alle medlemmer har faktura tilgjengelig på Min side fra 1. januar, og kan betale med kort fra 3. januar.

 

Ønsker du å betale medlemskontingenten over e-faktura?

Dersom du ikke valgte e-faktura i 2017, vil du få en SMS eller e-post i januar 2018, der det står: «Norsk Kennel Klub ønsker å sende deg en e-faktura». Meldingen inneholder en lenke som må aktiveres med BankID. Du må deretter godkjenne fakturaen i nettbanken.

Ønsker du ikke e-faktura direkte i nettbanken?

Dersom du ikke ønsker e-faktura rett i nettbanken, gjør du ikke noe med meldingen fra oss. Du vil få tilsendt ordinær faktura på e-post, eller i posten dersom du ikke har registrert e-postadresse på medlemskapet. E-postene kommer fra avsenderen «autoinvoice@visma.no» og har emnefelt: «Melding om faktura fra Norsk Kennel Klub».

Faktura for medlemskap sendes ut i begynnelsen av januar. Har du ikke mottatt faktura innen 22. januar 2018 ber vi deg kontakte oss på regnskap@nkk.no eller medlemsservice@nkk.no. Du kan også ringe oss på 21 600 900.

Husk å oppdatere din epostadresse!

Har du endret epost, adresse eller telefonnr? Husk å oppdatere «Min side». Trenger du bistand med endringene, kontakt oss på medlemsservice@nkk.no eller 21 600 900.

 

Våre samarbeidspartnere: